Adaptare inedită la pandemie a unor ieşeni cu venituri bunicele: „Homework“ de la hotel

Patronii de unităţi turistice oferă pachete speciale pentru persoanele care doresc să le folosească serviciile pentru o perioadă mai îndelungată.

 

Dacă pandemia de coronavirus v-a forţat să transformaţi camera de zi în biroul de acasă, dar capacitatea de concentrare asupra lucrului a scăzut din cauza factorilor interni, este posibil să fiţi pregătiţi pentru noua tendinţă. Hotel Internaţional Iaşi, Hotel Unirea Iaşi sau Pleiada Boutique Hotel sunt câteva dintre unităţile care au „îmbrăţişat" conceptul «Work from Hotel» (n.r. – lucraţi de la hotel) şi oferă pachete de lucru de la unităţile de cazare. În cazul în care doriţi să scăpaţi de limitele propriei locuinţe, le puteţi închiria camerele pentru preţuri începând de la 35 de euro/zi, dar sunt disponibile şi şederi prelungite care pot ajunge până la aproape 500 de euro/15 zile sau chiar mai mult. Pentru aceşti bani, hotelurile vă permit, practic, să profitaţi în timp ce munciţi atât de facilităţile şi spaţiul existent, cât şi de privelişti urbane deosebite. V-aţi dorit dintotdeauna să mergeţi la serviciu cu animalul de companie?

Acum este posibil, unele hoteluri acceptând ca oaspeţii să vină însoţiţi la „noul birou” şi de ele. Şi spaţiile de coworking sunt la mare căutare în aceste zile, oferind o alternativă la birourile clasice. La Fab Lab Iaşi, de exemplu, cei care vor să schimbe ritmul şi mediul de lucru trebuie să plătească aproximativ 10 euro/zi. În funcţie de locul şi pachetul care vă tentează, veţi avea conexiune la internet de mare viteză, servire de cafea, ceai şi apă, accesul la servicii de printare şi copiere, parcare subterană şi discount la serviciile de restaurant, dar şi servicii gratuite de livrare a cumpărăturilor, de spălătorie şi, de ce nu, preţuri speciale pentru şedinţele de masaj după (ori printre) întrevederile de pe Zoom sau Skype. 

Ce oferă?

Anne Liese Marian, director general Hotel Internaţional Iaşi, a declarat pentru „Ziarul de Iaşi" că pandemia a impus implementarea de protocoale şi standarde de curăţenie redefinite, dar şi realizarea de oferte pentru o nouă categorie de oaspeţi. „De aceea, având în vedere faptul că tot mai multe companii au ales să le ceară angajaţilor să lucreze de acasă, am adaptat oferta noastră de servicii şi oferim acum posibilitatea de a îmbina confortul de acasă cu funcţionalitatea activităţii într-un birou.

Astfel, oferim oaspeţilor noştri posibilitatea de a transforma, pe timpul zilei, o cameră de hotel în spaţiu de lucru. Cu tarife începând de la 40 de euro/zi (day use) oferim, pe lângă o privelişte superbă către Palatul Culturii, conexiune la internet de mare viteză, servirea de cafea, ceai şi apă, accesul la servicii de printare şi copiere, parcare subterană şi discount la serviciile de restaurant. Pachetul nostru de «Work from Hotel» este de asemenea accesibil şi oaspeţilor care doresc să vină însoţiţi la «noul birou» de animalele de companie", ne-a transmis Anne Liese Marian.

Reduceri la serviciile conexe

Oana Paveliuc, manager marketing Hotel Unirea Iaşi, arată că pachetele lor se adresează tuturor celor care vor să lucreze într-un spaţiu sigur, confortabil, cald şi primitor, dotat cu logistica necesară unui birou. „Scăderea numărului de clienţi şi contextul pe care l-am trăit ca părinţi lucrând de la domiciliu ne-a determinat să creăm două pachete în care oamenii să lucreze de acasă, însă de această dată de la noi de acasă, de la Hotel Unirea. Primul pachet, Happy Work Hours oferă pentru 35 de euro/zi cazare pentru două persoane în camere spaţioase şi liniştite, Wi-Fi, apă, ceai şi cafea din partea casei, working desk şi smart TV de 32 inch, acces gratuit la Business Corner - calculator şi imprimantă, parcare, cameră de bagaje unde oaspeţii pot lăsa lucrurile peste noapte în cazul în care doresc să revină şi a doua zi.

Cel de-al doilea pachet, Work and Leisure, ajunge la 392 de euro/14 zile pentru două persoane şi poate fi o soluţie excelentă pentru companiile care îşi trimit angajaţii în delegaţie pe o perioadă mai lungă sau pentru antreprenorii care sunt nevoiţi să stea pe perioade mai lungi în deplasare şi doresc să aibă confortul şi liniştea unei camere de hotel şi funcţionalitatea unui birou. Pe lângă facilităţile menţionate anterior se asigură şi curăţenie o dată pe săptămână.Totodată, clienţii care achiziţionează aceste pachete primesc 10% discount la micul dejun, 15% reducere la Restaurant Panoramic, 25% pentru sălile de Conferinţe şi preţuri speciale pentru serviciile de masaj", a spus pentru „Ziarul de Iaşi" Oana Paveliuc. 

Cu sau fără demipensiune

Atentă la dinamica pieţei, şi echipa Pleiada Boutique Hotel a lansat de curând Long Stay - un produs complex, dar flexibil, cu durată de 15 sau 30 de zile, destinat companiilor, ne-a precizat managerul Dora Morhan. Preţurile pornesc de la 391 de euro/15 zile, cu mic dejun inclus, fără demipensiune, şi 512 euro/15 zile opţiunea cu demipensiune inclusă. „Long Stay include transfer gratuit de la/spre Aeroport, cazare, mic dejun, servicii zilnice de menaj, cafea, ceai, parcare gratuită, acces la meeting room, precum şi opţiunea de demipensiune.

La acestea se adaugă şi serviciul gratuit de livrare a cumpărăturilor, un discount de 30% pentru serviciile de spălătorie, iar pentru că suntem în apropierea sezonului rece, oaspeţii vor putea opta pentru serviciul HotCar, deszăpezirea maşinii şi preîncălzirea sa în dimineţile geroase. Mai mult, beneficiarul poate folosi înnoptările pentru persoane diferite, acest lucru făcând din produsul Long Stay vedeta acestui sezon, având deja semnate contracte cu importante companii, cu precădere din zona IT", ne-a declarat Dora Morhan, manager Pleiada Boutique Hotel. 

Munca pe o plajă din Bali

Dan Zaharia, fondator spaţiu de coworking Fab Lab Iaşi, aminteşte că până a începe pandemia chiar se discuta despre munca de pe plaja din Bali sau de la terasa unei cafenele locale.

„Lucrul de la hotel, cu sau fără cazare, cu sau fără mic dejun este o tendinţă pe care hotelurile o testează pentru a aduce mai mult trafic şi pentru creşterea gradului de ocupare sau măcar de vizibilitate. Prin comparaţie, într-un spaţiu de coworking accesul pentru o zi variază în jurul sumei de 10 euro, în care sunt incluse multe servicii (birou, internet, imprimantă, cafea etc.), dar hotelul are altă poziţionare din punctul de vedere al atmosferei şi calităţii amenajărilor şi are avantajul posibilităţii servirii mesei la restaurant. Cât mă priveşte, esenţial este să existe cât mai multe alternative la lucrul de acasă", a menţionat Dan Zaharia. 

 

 

 

 

Comentarii

There are 0 comments for this article

Adauga comentariu

Adresa de email nu va fi publicata.