BMW investeşte masiv în vehicule electrice şi are ca obiectiv o marjă de profit mai ridicată

Bayerische Motoren Werke (BMW) speră să revină la obiectivul său de dinainte de pandemie privind marja de profit, pe fondul redresării economiei globale, dar va trebui să-şi simplifice portofoliul de vehicule, în urma investiţiilor masive în maşini electrice, a afirmat directorul general Nicolas Peter, într-un interviu.

Comenzile au scăzut din cauza celor mai recente restricţii impuse pentru stoparea răspândirii pandemiei de coronavirus (Covid-19), dar "dacă activitatea se va relua după mijlocul lunii februarie vom putea avea livrări rezonabile în primul trimestru", a explicat oficialul BMW.

În 2020, vânzările globale de vehicule electrice ale BMW au crescut cu 31,8% faţă de 2019, iar producătorul auto vrea ca în acest an să-şi dubleze livrările de maşini pur electrice.

În prezent, grupul BMW produce 13 modele electrificate vândute pe 74 de pieţe.

Până în 2023, BMW îşi va dubla aproape gama de vehicule electrificate, ajungând la 25 de modele, mai mult de jumătate fiind pur electrice.

Săptămâna trecută, BMW a informat că în 2020 vânzările sale de vehicule au scăzut cu 8,4%, în condiţiile în care pandemia de coronavirus şi-a făcut simţite efectele, iar multe reprezentanţe din întreaga lume au fost închise timp de mai multe luni.

Pe parcusul anului trecut, un număr de 2,324 de milioane de automobile BMW, Mini şi Rolls-Royce au fost vândute la nivel mondial. În Europa, vânzările grupului BMW au scăzut cu 15,7%, iar în SUA au scăzut cu 18%. În schimb, în China, unde pandemia a fost ţinută sub control mai rapid decât în alte părţi, vânzările BMW au crescut cu 7,4%.

Aflați amănunte de pe agerpres.ro.

Comentarii

There are 0 comments for this article

Adauga comentariu

Adresa de email nu va fi publicata.