Care este cel mai nou intrat brand pe piaţa locală de smartphone-uri

Oppo este cel mai nou intrat brand pe piaţa locală de smartphone-uri şi dispozitive inteligente. Compania s-a lansat în România în plină pandemie, când piaţa era în cădere. Însă setea de tehnologie a românilor i-a ajutat pe reprezentanţii businessului să răzbească în criză şi să lupte pentru a câştiga teren în faţa adversarilor mai vechi.

În momentul de faţă, produsele companiei sunt comercializate atât online, cât şi offline, prin intermediul principalilor operatori de telefonie mobilă (Orange, Vodafone, Digi), cât şi prin cel al retailerilor locali (Altex, eMAG, Flanco, Media Galaxy). Compania se va axa anul acesta pe consolidarea operaţiunilor cu fiecare partener local, dar mai ales pe creşterea cotei de piaţă şi disponibilitatea produselor în cât mai multe puncte de vânzare din ţară.

În prezent include în jur de 20 de produse, disponibile atât în magazinele de specialitate, dar şi în ofertele operatorilor. Pe lângă smartphone-uri, căşti wireless sau smartwatch-uri, compania urmează să lanseze la vară şi alte categorii de produse.

Aflați amănunte de pe businessmagazin.ro.

Comentarii

There are 0 comments for this article

Adauga comentariu

Adresa de email nu va fi publicata.