Covid la compartimentul Arhivă curentă din cadrul Curții de Apel Iași

Având în vedere situația ivită în cadrul compartimentului Arhivă curentă din cadrul Curții de Apel Iași în care un număr de 3 salariați au fost confirmați pozitiv cu virusul SARS CoV-2, văzând și adresa Direcției de Sănătate Publică Iași, Compartimentul de evaluare a factorilor de risc din mediul de viață și muncă referitoare la măsuri luate pentru limitarea răspândirii acestui virus, Curtea de Apel Iași aduce la cunoștința publicului faptul că în perioada 23.11.2020-04.12.2020 programul de lucru în mod direct cu publicul la compartimentul Arhivă al Curții de Apel Iași se desfășoară în intervalul orar 10:00-11:00.

Informațiile privind dosarele aflate pe rolul Curții de Apel Iași pot fi obținute telefonic (la nr. de telefon 0332-403804) sau accesând dosarul electronic, accesibil la adresa de internet www.ca-iasi.ro. Prin intermediul formularului electronic pus la dispoziție pe site-ul instanței la adresa www.ca-iasi.ro pot fi depuse, în format electronic, cereri de chemare în judecată, acte procedurale sau cereri de acces la dosarul electronic aflat pe rolul instanței.

În contextul epidemiologic actual reafirmăm importanța utilizării dosarului electronic implementat la Curtea de Apel Iași și la instanțele arondate, precum și a depunerii documentelor adresate instanțelor prin formularul electronic amintit ori prin e-mail sau fax.

Comentarii

There are 0 comments for this article

Adauga comentariu

Adresa de email nu va fi publicata.