Operatorii de telefonie vor ca personalul tehnic să fie inclus în a doua etapă de vaccinare

Operatorii de telefonie mobilă și internet cer Guvernului un răspuns favorabil la solicitarea de a include personalul tehnic în a doua etapă de vaccinare anti-COVID. Asociația Operatorilor Mobili din România amintește că echipele tehnice asigură servicii esențiale de instalare și mentenanță pentru comunicații electronice și intră zilnic în contact cu numeroase persoane.

Importanța telefoniei mobile:

-serviciul de urgență 112

-serviciul RO-Alert

-programare la vaccinare prin telefon

-comunicarea între persoanele aflate în izolare

-comunicarea cu medicii de familie

-comunicarea cu autoritățile

Personalul tehnic se ocupă și de gestionarea serviciului de acces la internet, esențial pentru programarea la vaccinare, depunerea declarațiilor fiscale, plata taxelor și impozitelor, școală online sau telemunca atât de răspândită, printre altele.

Importanța serviciilor de internet:

-programare online pentru vaccinare

-școala online

-teleconferințe / videoconferințe între oficialii guvernamentali

-plata impozitelor

-plata la comercianți prin POS

-comenzile online

-telemuncă

Scrisoarea înaintată Executivului amintește și că personalul tehnic, dar și cel care lucrează în casierii intră zilnic în contact cu numeroase persoane, atât în casele oamenilor, în instituții sau în centrele de vânzare. Iar prin prisma importanței serviciilor pe care le aduc, ar trebui incluși în categoria lucrătorilor esențiali. Este vorba despre echipele tehnice care asigură instalarea rețelelor de comunicații.

Atribuțiile personalului tehnic:

-asigură instalarea rețelelor

-asigură funcționarea corectă a serviciilor

-intră în contact cu oamenii, chiar în casele lor.

Aflați amănunte de pe digi24.ro.

Comentarii

There are 0 comments for this article

Adauga comentariu

Adresa de email nu va fi publicata.