Proces automat de rambursare în numerar în doar o săptămână la Wizz Air

Wizz Air, compania aeriană cu cea mai rapidă creștere din Europa, menționează că procesul său automat de rambursare gestionează 95% din cererile de rambursare prin conversie în numerar în doar o săptămână.

Wizz Air și-a lansat procesul de rambursare automatizată în luna mai a anului trecut pentru a face față numărului fără precedent de anulări cauzate de pandemia de Covid-19, compania aeriană înregistrând o creștere de 3000% a cererilor de rambursare în 2020 comparativ cu nivelurile din 2019.

Procesul automat înseamnă că pentru pasagerii ale căror zboruri au fost anulate, pe baza opțiunii selectate de client, Wizz Air va rambursa automat 120% din tariful inițial dar sub formă de credit de companie sau le va oferi pasagerilor opțiunea de rambursare în numerar de 100% către metoda lor inițială de plată sau opțiunea de a rezerva un nou zbor gratuit. Pasagerii pot solicita cu ușurință această rambursare, cu un singur clic în contul lor Wizz Air de pe wizzair.com sau accesând linkul primit prin e-mail.

Wizz Air încurajează întotdeauna călătorii să rezerve direct de pe wizzair.com sau prin intermediul aplicației mobile a companiei aeriene, astfel încât rambursările să poată fi procesate cât mai repede posibil. Atunci când rezervările se fac prin intermediul platformelor de rezervare online, Wizz Air nu poate contacta direct pasagerul cu privire la opțiunile de rambursare relevante, deoarece proprietarul rezervării nu este pasagerul, ci platforma prin care au fost achiziționate biletele. Ca urmare, compensația poate fi amânată. Pasagerii care au rezervat bilete prin intermediul platformelor de rezervare a călătoriilor online nu au altă opțiune decât să se bazeze pe acțiunile proprietarului rezervării. Fiecare platformă de rezervare a călătoriilor online are modalități diferite de a gestiona cererile de rambursare, care nu sunt sub influența și controlul Wizz Air.

Pentru o măsură suplimentară de protecție în această perioadă incertă, pasagerii pot achiziționa serviciul suplimentar WIZZ Flex împreună cu biletele de avion, care le permite să își modifice rezervarea pentru o flexibilitate maximă. Procedând astfel, pasagerii își pot anula zborul cu până la 3 ore înainte de plecare fără nicio taxă și pot primi 100% din tariful original rambursat imediat în creditul companiei aeriene, precum și să schimbe datele și chiar rutele de un număr nelimitat de ori.

Zsuzsa Poos, Chief Customer and Marketing Officer, Wizz Air, a declarat: „La WIZZ, ne-am angajat să oferim cea mai bună experiență pentru clienți, motiv pentru care am investit foarte mult în automatizarea procesului de rambursare încă de la începutul pandemiei. Spre deosebire de alte companii aeriene din Europa, acest lucru oferă o abordare mult mai corectă pasagerilor în cazul în care zborul lor este anulat, asigurându-se că cei afectați își pot primi banii înapoi cât mai repede posibil. Suntem mândri că procesăm 95% din cererile de rambursare în numerar în doar șapte zile și vom continua să investim în tehnologie pentru ca procesul de rambursare să fie cât mai simplu și intuitiv posibil și să le permită clienților să călătorească din nou fără griji”.

Toate zborurile Wizz Air sunt operate cu aeronave Airbus A320 cu 180 de locuri, A320neo cu 186 de locuri, A321 cu 230 locuri și aeronave Airbus A321neo cu 239 locuri

Wizz Air a introdus o serie de măsuri de igienă îmbunătățite care prevăd că echipajul de cabină și pasagerii trebuie să poarte măști, echipajul de cabină trebuie să poarte și mănuși, achizițiile la bord sunt încurajate să fie efectuate prin plată fără contact, pasagerii sunt rugați să urmeze măsuri de distanțare fizică și toate achizițiile sunt încurajate să fie făcute online înainte de zbor.

Filtrele HEPA de pe toate aeronavele Wizz Air filtrează deja 99,97% din viruși și bacterii din aer, iar toate aeronavele sunt supuse în mod regulat unui proces de dezinfecție minuțios cu o soluție antivirală și, urmând programul strict de curățare zilnică al WIZZ, toate companiile aeriene aeronavele sunt în continuare dezinfectate peste noapte cu aceeași soluție antivirală.

Comentarii

There are 0 comments for this article

Adauga comentariu

Adresa de email nu va fi publicata.